Friday, December 3, 2010

gerbang perkahwinan

alahai..dengar cam aku je yg kawen..syok ape kawen..miang sungguh..
arni 2 kali aku g akad nikah..tp bukan ak yg nikah..owg yg sepatotnye..ak xptot lgi,sbb dgree pon xhbes thon satu..mau nye kne parang nga abah..huhuhu..duk tgok owg akad nikah,sweet2..ak mmg ske sweet ala2 LOLIPOP...duk tersengeh2 mcm kerang busuk smbil dduk berangan2..hihi..ni la favourite aku..BERANGAN...pntang ade mase,sure berangan..cam2 la berangan..tp,yg pling aku suke berangan psal KAHWIN..miang bukan..cam2 la dlm pale nih..nk kawen ala2 puteri raje..hey ayu...agk2 lorh!!..hehe..nme pon berangan..tp,nga spe aku nk kwen???jeng3!!!adela..(tersipu2 malu)..*blushing*..ngee~~nga sape2 je nk kawen nga ak...ahaks!!.tp ak tersentuh ketika sang suami mengucup dgn penuh kasih dan syg di ubun2 sang isteri..suasana menjdi syahdu seketika..klau la ak d tmpt itu,air mate akn jtoh dgn mnje nye..:PP..adakah begini suasananya nt??sblum itu,kdngaran tok kadi memberi nsihat kpd sang suami mngenai 3 perkara..tp,ak lupe..hihihi..bongek ko ayu!!yg aku igt,dy cam ala2,yg pertama,tnggungjwb dgn Allah,yg kdua tnggungjwab dgn keluarga dan ketiga tnggungjwab dgn isteri..sayu hati mendengar..semua ingin sebuah kehidupan yg bahagia..begitu juga aku..mudah mudahan mendapat skhidupan yg bahagia di dunia mahupun akhirat..AMIN..

ala2 cmni..hahahaha

1 comment: